9. mája 2014

Thank you!

Viem. Včera som sem nahodila dosť článkov .. Dôvod? Boli na mojom starom blogu, a boli to moje najobľúbenejšie. Ostatné smerujú do zatratenia :)
No.. ešte zatiaľ v úvode tohto článku by som sa chcela poďakovať za včerajšiu návštevnosť.. niečo okolo 70 ľudí. Veľmi, naozaj veľmi ďakujem :) ani si neviete predstaviť ako ma to potešilo na to že ten blog funguje prakticky od včera. Mojím snom je byť známou blogerkou takže je to pre mňa obrovská podpora :)
To ma taktiež aj donútilo premýšľať nad tým, že urobím GIVEAWAY. Nie teraz hneď, ale v blízkom čase keď sa nazbiera zopár ľudí čo mi sem hodia občas nejaký komentár.. z nich si vyberiem :) Dnes mám pre vás pripravenú recenziu a fotky z jedného fotografovania.
Taktiež ďakujem modelke za pózovanie :)
Snáď sa vám to bude páčiť.

1 komentár: