8. mája 2014

Instagram life / April 2014

Menší pizza večer s kamošmi.. ako ja milujem tie naše pizza maratóny :D Len ja a dvaja vymetenci :D ♥

Fotka zo školy.. takto si pracujem na hodine.. Pijem energeťák a obdivujem moje(Hrochniakove) krásne bríle :D EVERYBODY LOVES VANS ♥

Outfit of the day :) Milujem nezvyčajné a extravagantnejšie kúsky.. a legíny.. a tieto z NewYorkeru sú fakt dokonalé :3

Prvá fotka po dokončení nového layoutu na blog :) A potom som sa rozhodla že si radšej urobím blogspot :D

Menší nákup.. na šampón od Welly a kondicionér od Schwarzkopfu už pomaly pripravujem recenziu.. všetko je na poškodené vlasy a môžem len odporúčať :)

Takto som zháňala inšpiráciu na nové outfity a články pre blog.. ako stále :) Elle je najlepšia ♥

Prídávam aj svoju fotku.. nezľaknite sa :D Selfie ako sa patrí.. A áno, zase mám prefarbené vlasy.. tentokrát je to čierna ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára